Samenwerking jeugd v.v. Menos

Landhorst is zoals vele kleine dorpen onderhevig aan “Krimp”. Er zijn helaas steeds minder kinderen waardoor sporten, waarbij in teamverband met elkaar samengespeeld wordt, in de problemen komen.
Zo ook bij voetbalvereniging Menos waar de komende jaren een aantal teams in de problemen komen in hun voortbestaan en de aanwas van jeugd onvoldoende is voor het creëren van teams in de toekomst.

Om de spelers van Menos ook in de toekomst te kunnen laten voetballen werken W.v.v. Constantia uit Wanroij en v.v. Menos uit Landhorst vanaf seizoen 2016-2017 met elkaar samen waarbij een aantal jeugdcombinatie teams zijn ontstaan waarbij spelers van beide clubs een team vormen en waarbij spelers lid blijven van hun eigen club.
Met deze samenwerking wordt ervoor gezorgd dat spelers op niveau en in hun eigen leeftijdscategorie kunnen blijven voetballen wat de kwaliteit en plezier in voetbal ten goede komt.

Programma / Uitslagen